Tid og sted: Søndag den 30. maj kl. 13.00, Stadionvej 50, opg. F, 5200 Odense V
Hermed fremsendes udkast til nye regler for Danmarksturneringen, Danmarksranglisten samt indkomne forslag. Bemærk at projektgruppen har forsøgt at inkorporere nogle af de indkomne forslag i de fremsendte udkast. Bemærk at der er 2 versioner af forslaget fra bestyrelsen om ændring af regler for DK-turneringen og DK-ranglisten: I den ene version ses ændringerne i den anden version ses dokumentet, som det vil se ud, såfremt ændringerne godkendes.
Projektgruppen opfordrer klubber der måtte have ændringsforslag til det fremsendte at fremsende disse, så alle kan bese dem inden mødet. Det vil dog være dirigenten der i sidste ende vurderer om ændringsforslagene er af en sådan karakter, at de afviger væsentligt fra de oprindelige forslag.
Forslagene fremsendes pr. mail til Elzbieta Lidwin. Klubberne opfordres til at indsende forslagene tids nok til at de kan nå at læses igennem før mødet.
Der serveres lidt frokost til deltagerne, så tilmelding er nødvendig.
Tilmelding til Turneringsmødet skal ske til Elzbieta Lidwin senest tirsdag den 25. maj ONLINE eller pr. mail eller tlf.: 6619 0822.
1. Valg af dirigent.
2. Præmieoverrækkelse Danmarksturneringen
3. Indkomne forslag
4. Aktivitetskalender - placering af turneringer og aktiviteter
5. Fastsættelse af deltagergebyr for Danmarksturneringen
6. Beslutning om næste års turneringsmøde dato og sted 7. Eventuelt
Udkast til aktivitetskalender udsendes snarest
Bestyrelsens forslag til ændringer i regler for DK-turneringen
Bestyrelsens forslag til ændringer i regler for DK-turneringen som det vil se ud, hvis vedtaget
Alternativer, forslag fra bestyrelsen
Bestyrelsens forslag til ændringer i regler for DK-rangliste
Herlev/Hjortens ændringsforslag
På vegne af projektgruppen
Elzbieta Lidwin
Carsten Lausten 21-05-2010